عضویت در خبرنامه

سیستم پکیج همکاران

تبدیل تاریخ

"مقررات مربوط به فروش ورزرواسیون آنلاین"

 

1- خدمات فروش آنلاین وبسایت tootaksafar بر اساس مجموعه قوانین جمهوری اسلامی ایران ، جرایم اینترنتی و قوانین و مقررات تجارت الکترونیکی فعالیت می کند. خریدار ضمن خرید اینترنتی بلیط، متعهد می شود که از کلیه ی قوانین و مقررات خرید بلیط آگاهی کامل دارد.

2- کلیه حقوق محتوای موجود در سایت محفوظ است و استخراج یا کپی از هر یک از بخش های سایت تنها با کسب اجازه رسمی شرکت توتک سفر تدبیر امکان پذیر می باشد .

3- اطلاعات شخصی کاربران ثبت نام کننده و یا خریداران بدون ثبت نام در وب‌سایت بر اساس اصول امانت داری و کاملاً محرمانه می‌باشد. بنابراین جهت حفظ حریم اطلاعات شخصی سایر کاربران، کاربر باید تعهد نماید تا عامل تلاش جهت هک کردن هر گونه اطلاعات موجود در سایت نبوده و هیچ‌گونه معاونت یا مشارکتی با اشخاص حقیقی یا حقوقی در این امر نداشته باشد.

4- کلیه اطلاعات وارد شده در سایت توسط خریداران، مسافران و کاربران باید به صورت صحیح در سایت وارد شود و در صورت عدم اعتبار و صحت آنها مسئولیت عواقب احتمالی بعدی مانند نیاز به صرف هزینه مجدد برای تهیه تورهای خریداری شده و یا رزرواسیون اقامتگاهها و یا  بلیط جایگزین بر عهده وارد کننده اطلاعات است.

5- پس از انجام عملیات پرداخت خرید ، باید اطلاعات مورد نظر تأیید و قطعی شوند که در این صورت موضوع از طریق پیامک و ایمیل به خریدار اعلام شده و بلیط یا واچر یا رسید مربوطه برای وی ایمیل می شود و در صورت انجام نشدن درخواست، هزینه پرداخت شده به حساب خریدار بازگشت داده می شود.

6- خدمات  خریداری شده قابل واگذاری یا فروش به غیر نیست و هنگام ارائه خدمات در مقصد اعم از رزرواسیون هتل ،بلیط هواپیما ،اجاره خودرو و بیمه مسافرتی  باید اطلاعات هویتی بلیط با کارت شناسایی یا پاسپورت مسافر مطابقت داشته باشد در غیر اینصورت مسئولیت آن بر عهده خریدار است.

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

 "شرایط و ضوابط خرید بلیط هواپیما"

1- فرایند خرید بلیط در وب‌سایت tootaksafar مشمول مجموعه قوانین تجارت الکترونیکی بوده و هرگونه تخلف تحت پیگرد قانونی قرار خواهد گرفت. خریدار ضمن خرید اینترنتی بلیط، تعهد می‌دهد که از کلیه‌  قوانین خرید بلیط آگاهی دارد.

2- هنگام صدور نهایی بلیط ، نام مسافر باید به صورت صحیح با حروف انگلیسی وارد شود. مطابق قوانین سازمان حمل و نقل هوایی بین المللی (یاتا) امکان اصلاح نام مسافر وجود ندارد و این شرکت هیچ‌گونه مسئولیتی در قبال اطلاعاتی که توسط کاربر به اشتباه وارد شده‌اند بر عهده نخواهد داشت .

3- بلیط خریداری شده متعلق به مسافری است که مشخصات خود را در سیستم وارد نموده و غیر قابل انتقال به غیر می‌باشد . در صورت عدم تطابق نام مسافر در بلیط و کارت شناسایی، از پذیرش مسافر جلوگیری به عمل خواهد آمد. 

4- مسئولیت کنترل ویزای کشور مقصد و ویزای ترانزیت بعهده مسافر می باشد و شرکت توتک سفر  هیچ گونه مسئولیتی در این خصوص بر عهده نخواهد گرفت. جهت کسب اطلاعات بیشتر با سفارت خانه مربوطه تماس حاصل فرمایید.

5- پس از تایید رزرو و پرداخت در درگاه بانکی، بلیط شما صادر و به ایمیل مسافر ارسال می گردد.

6- کنسل کردن بلیط هواپیما شامل جریمه‌ کنسلی مطابق با قوانین بلیط می‌گردد. مقدار این جریمه بنا برقوانین کنسلی هر ایرلاین متفاوت است و در زمان درخواست کنسلی، به اطلاع مسافر خواهد رسید. مبلغ جریمه از قیمت بلیط کسر شده و باقی مانده  مبلغ، به حساب مسافر استرداد خواهد شد که البته این مسئله در مورد برخی پروازهای چارتر یا غیر قابل استرداد صادق نیست و مبلغی جهت بلیط این پروازها در صورت کنسلی به درخواست مسافر مسترد نخواهد شد.

7- در صورت لغو پرواز یا تاخیر بیشتر از دو ساعت، مسافر می بایست بلیط خود را نزد کانتر هواپیمایی مربوطه در فرودگاه مهر کرده و مطابق با قوانین شرکت هواپیمایی مربوطه، اصل بلیط را به محل شرکت ارسال نموده و هزینه‌ پرواز به شما بازگردانده خواهد شد.