عضویت در خبرنامه

سیستم پکیج همکاران

تبدیل تاریخ

 " سفر در قالب تورهای اقساطی برای تمامی تورهای داخلی و خارجی " 

 " شرایط رزرو توراقساطی و مدارک مورد نیاز " 

♦ چرا تور اقساطی ؟

با توجه به این موضوع که در چند ماه اخیر با افزایش نرخ ارز و همچنین محدود شدن ارز مسافرتی در بخش گردشگری مواجه ایم، احتمال دارد که شما عزیزان در مورد برآور مالی که برای سفرتون داشتین دچار شک و تردید و مشکلاتی بشین و در این شرایط برایتان سخت باشد که تمام هزینه های تهیه و خرید تور مسافرتی خود را یکجا پرداخت نمائید و یا حتی ممکنه به هردلیل شخصی در حال حاضر آماده پرداخت کامل وجه به رزرو تورتون مسافرتی نباشین و یا به این فکر میکنین که  چه خوب بود اگر می توانستین مثلا نصف مبلغ تور رو با خودتون برای خرید و تفریح در شهر یا کشور مقصد همراه داشته باشین.

ما در توتک سفر بر آن شدیم تا با استفاده از اعتبار و تسهیلات سیستم مالی و بانکی بتونیم تسهیلاتی رو برای تامین مالی خرید تورهای مسافرتی اقساطی لحاظ کنیم تا مقداری از مشکلات تامین نقدینگی برای شما مسافران و متقاضیان محترم را رفع کنیم واقساط تون رو بعد از سفرتون پرداخت کنینwink .


نحوه رزرو تور اقساطی :  برای رزرو تور اقساطی نیاز به یه سری مدارک هستش و نکاتی داره که بهش اشاره کردیم. که بعد از بررسی مدارک رزرو تور مورد نظرتون توسط کارشناسای فروش انجام میشه.

♦ چه تورهایی مشمول تسهیلات اقساطی می گردند ؟ 

برای تمامی تور داخلی وخارجی توتک سفر امکان پرداخت اقساطی وجود دارد و محدویتی بابت انتخاب مقصد مورد نظر وجود نداره.
1-سقف تسهیلات مربوط به هر تور حداکثر 50٪ مبلغ تور به ازاء هر نفر می باشد و میتونین 50% مبلغ تورتون رو به صورت اقساطی و در 2 الی 6 ماه به انتخاب خودتون قسط بندی کنین.

2-حداقل مبلغ رزرو تور برای استفاده از تسهیلات 2 میلیون تومان و حداکثر مبلغ برای هرفرد و هر تور(یعنی یک تور برای یک نفر) مبلغ 10 میلیون تومان می باشد.

3-تعداد اقساط : تسهیلات از 2 تا 6 ماه متغییر که در زمان تنظیم قرارداد تور، توسط خود مسافر تعداد اقساط تعیین و اعلام میشه.

4- دقت کنین که رزرو تور اقساطی  برای تورهای خارجی با توجه به مبلغ ارزی در تاریخی که رزروتون انجام میشه محاسبه وبه ریال تبدیل میشه و محاسبات بر اساس ریال صورت میگیره(نرخ تبدیل ارز مربوطه به ریال با هماهنگی صرافی مورد اعتماد آژانس و مسافر صورت می گیرد). همچنین با توجه به اینکه امکان تغییر نرخ تور مورد نظر وجود دارد مبلغ چک وتحویل آن در زمان رزرو تور انجام میشه.

توجه:هزینه مربوط به اخذ روادید (ویزا) مشمول تسهیلات سفر نمیشه و برای تورهایی که به ویزا نیاز هست مبلغ ویزا به صورت کامل توسط خود مسافر پرداخت میشه.

♦ مدارک لازم برای رزرو تورهای اقساطی :
مدارکی که برای رزرو تور اقساطی لازمه چک به تعداد اقساط و تکمیل فرم قرار داد اقساطی که در ادامه در مورد جزئیاتش توضیح کامل داده شده:
1.تحویل چک با توجه به تعداد اقساط: 
• به ازای هر قسط یک فقره چک دریافت میشه .

• ارائه پرینت 1 ماهه آخر حساب جاری که دسته چک داره و چک از آن ارائه میشه.

• حساب مبداً چک می بایست الزاماً یکی از بانکهای معتبر شهر تهران باشد .از پذیرفتن چکهای سایر شهرها و یا موسسات مالی اعتباری معذوریم.

• چکها می بایست فاقد قلم خوردگی و پشت نویسی باشند.

2. تکمیل وامضا نمودن فرم قرارداد تور اقساطی:
• در مورد فرم قرارداد نیاز به مدارک تکمیلی نظیر:
• کپی فیش (قبض) تلفن منزل یا محل کار که تلفن به نام متقاضی میباشد و یا محل کار و یا آدرس سکونت متقاضی می باشد.

• کپی جواز کسب یا فیش حقوقی کارمندی یا گواهی اشتغال رسمی یا حکم کارگزینی.
• و کپی شناسنامه و کارت ملی مسافران گرامی برای انجام رزرواسیون تور.

  1. ♦ شرایط لازم جهت استفاده از تسهیلات تور اقساطی : 

1-کارکنان رسمی و پیمانی شرکتها و موسسات که دارای حکم کارگزینی اشتغال رسمی می باشند و یا حکم بازنشستگی رسمی دارند ؛ این افراد می بایست که با توجه به شرایط اشتغال خود نسبت اخذ و ارائه گواهی اشتغال به کار یا بازنشستگی با ذکر میزان حقوق و شماره حساب حقوقی از واحد مالی یا کارگزینی موسسه مربوطه اقدام نمایند.

2-کسبه و صاحبان مشاغل خرد که دارای جواز کسب معتبر می باشند.

3-صاحبان و سهامداران ارشد شرکتها و موسسات خصوصی معتبر و بزرگ.

4-پزشکان دارای گواهی و مجوز طبابت و شماره نظام پزشکی.

5-وکلاء دارای دفترچه وکالت دارای اعتبار از کانون وکلاء.

6-مهندسین دارای کارت و گرید و شماره نظام مهندسی.

7-افراد معرفی و تائید شده توسط سازمانها و شرکتهایی که دارای تفاهم نامه و یا قرارداد همکاری با آژانس دارند.(این افراد صرفاً با یک  معرفی نامه و بدون چک مشمول تسهیلات رفاهی سفر می شوند).

8-سایر افراد ، متناسب با شرایط خاص هر فرد وبا ضمانت شخص یا موسسه دیگری که دارای یکی از شرایط بندهای 7گانه فوق باشد.

نکته: ارائه چک توسط شخص ثالث نیز امکان پذیر میباشد که مدارک مربوطه هم از ایشان اخذ میشود و مسافر محترم ظهر(پشت) همه چکها را امضا مینماید.

♦ نحوه محاسبه اقساط تسهیلات تورهای اقساطی : 

با توجه به اینکه تامین مالی تسهیلات تورهای اقساطی توسط آژانس و از محل اعتبار و تسهیلات بانکی و بر اساس تفاهم نامه آژانس با بانک عامل صورت می گیرد ، فلذا نرخ کارمزد این تسهیلات ناشی از نرخ اعتبار ارائه شده بانک به اضافه حق کارگزاری آن می باشد و با توجه به سیاستهای آن بانک ممکن است در زمانهای مختلف این اعتبار با نرخ های کارمزدی متفاوت به آژانس ارائه گردد.

1-بازپرداخت یا استهلاک تسهیلات پرداختی از 2 تا 6 قسط متوالی و ماهیانه می باشد.

2-کارمزد تسهیلات تورهای اقساطی در حال حاضر (با توجه به اعتبار ارائه شده بانکی) برای تورهای داخلی و خارجی 3 ٪ از مجموع رقم تسهیلات می باشد.

(چطور تور اقساطی بخریم؟؟(مراحل خرید توراقساطی

  1.  در کل برای هر مقصدی که قصد سفربه آن را دارید امکان پرداخت اقساطی هست. که شرایط آن به طور کلی برای تورهای داخلی اقساطی 50% پیش پرداخت و اقساط بین دو الی 6 ماه که بابت هر ماه یک چک از مسافر اخذ میشود و برای تورهای خارجی اقساطی مسیرهای ویزا دار و تورترابزون 30% پیش پرداخت و مسیرهایی که نیاز به ویزا ندارند با 50% پیش پرداخت میباشد.

    و تنها مدرک مورد نیاز چک کارمندی و یا جواز کسب میباشد، که در متنهای زیر به طور کامل مدارک مورد نیاز هر شغل را عنوان نمونده ایم. و یا اگر خود مسافر دارای چک نمیباشد، از شخص ثالث هم دریافت میشود و مسافر گرامی پشت چکها را امضا می کند. 


  1. نحوه محاسبه  به صورت ساده و مثلاً برای تور خارجی به شکل زیر می باشد :

   فرض کنید که مبلغ کل قرارداد تورخارجی  برای یک نفر 6 میلیون تومان می باشد و مسافر مربوطه درخواست استفاده از تسهیلات را با تسویه در4 قسط ارائه نموده است 

مبلغ تسهیلات پرداختی به این تور 3 میلیون تومان می باشد (50٪بهای کل تور) ، حال چون کارمزد تسهیلات تورهای خارجی در حال حاضر 3٪ ماهیانه می باشد. پس 3 ٪ مبلغ 3میلیون تومان تسهیلات می شود 90 هزارتومان در هر ماه و چون تعداد اقساط 4 ماهه بوده پس کارمزد کل تسهیلات می شود 4 تا 90هزارتومان یعنی 360 هزارتومان و نهایتاً مبلغ اصل تسهیلات و کارمزد آن حاصل جمع 3 میلیون و 360 هزارتومان هست که 3/360 هزار تومان می شود و اگر آن را بر 4 که تعداد اقساط می باشد تقسیم کنیم مبلغ هر قسط می شود 840 هزار تومان .یعنی مسافر برای یک تور 6 میلیونی خارجی می بایست 3میلیون تومان نقد و 4فقره چک 840هزارتومانی پرداخت نماید.

همکاران ما از شنبه تا چهارشنبه : 9:00 الی 17:00 و پنجشنبه ها : 9:00 الی 13:00 آماده پاسخگویی و راهنمایی شما عزیزان برای انتخاب بهترین نرخ تور با تاریخ و خدمات مناسب و ساخت لحظاتی به یادماندنی برای شما مسافران عزیز هستند.

شماره های تماس با ما: 02143000443 - 02188265936